Hur använder jag en presentkortskod eller annan kod?
Lägg till önskade undersökningar i kundkorgen. Lägg till presentkortskoden i kundkorgen under "Lägg till presentkort eller kod". Klicka på ”Använd kupong". Priset har nu uppdaterats.
Lägg till önskade undersökningar i kundkorgen. Lägg till presentkortskoden i kundkorgen under "Lägg till presentkort eller kod". Klicka på ”Använd kupong". Priset har nu uppdaterats.
Du kan göra en beställning på Puhtis webbplats nu och gå till undersökningen senare; beställningen är giltig i ett år. Du kan besöka laboratoriet när det passar dig.
Du kan välja ePassi som betalningssätt i kassan i Puhtis webbutik, i vilket fall du kommer att omdirigeras till ePassi-sidan för att godkänna
Du kan använda ett antal olika betalningssätt i Puhtis webbutik. Du kan använda bl.a. nätbanksbetalning, de vanligaste kreditkorten, avbetalning, faktura,
Du kan lägga till enskilda undersökningar som du vill ha till de färdiga testpaketen. Testerna som ingår i beställningen tas vid samma provtagningstidpunkt;
Om det uppkommer problem med din betalning, observera följande: I vilket skede uppstod problemet, var det på Puhtis eller bankens webbplats?
Du kan lägga till nya undersökningar i din tidigare beställning. Beställ testerna som vanligt från Puhtis webbplats; provtagaren kommer att se alla undersökningar du har beställt i systemet.
Beställningen måste alltid innehålla den personens uppgifter som kommer att testas. Om du vill beställa tester som en gåva till någon annan finns presentkort tillgängliga.
Om du behöver ändra tiden som du bokat för provtagning, vänligen gör det senast dagen innan den bokade tiden genom att kontakta Mehiläinens kundtjänst.
Det snabbaste sättet att komma i kontakt med Puhti på vardagar kl. 8–16 är via chatten. Du hittar chatten i webbplatsens högra kant.
Om du vill ändra de undersökningar du har beställt kan du begära en ändring av din beställning i vår kundtjänst innan du besöker laboratoriet.