Mikäli maksaessa ilmenee ongelmia, huomioi seuraavat asiat:
- Missä vaiheessa ongelma ilmeni, Puhdin sivulla vai pankin sivulla? Jos pankin sivulla on ongelmia, ota yhteys omaan pankkiin.
- Onko pankkisi sivuilla huoltokatko? Testaa maksua uudelleen noin tunnin kuluttua. Jos edelleen on vikaa, ota yhteys Puhdin asiakaspalveluun esim. chatin kautta.
- Kokeile eri maksutapaa.
- Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tiedot huolellisesti.
- Oletko hyväksynyt tilaus- ja sopimusehdot ja klikannut “Siirry maksamaan”?
- Onko laitteellasi hyvä nettiyhteys?
- Jos teet maksua mobiilissa puhelimella, huomioi, että maksamisen jälkeen siirryt pankin sivulta takaisin ostosivulle, jossa olit tekemässä tilausta.
- Onko sinulla käytössä jokin kuponkikoodi? Kirjoititko koodin oikein ja onko koodissa voimassaoloaikaa jäljellä? Huom! Ennen koodia ja koodin jälkeen ei tule käyttää välilyöntiä.
- Jos edelliset toimet eivät auttaneet, ota yhteyttä Puhdin chattiin.
Artikkeli päivitetty:
27 kesäkuun 2023